fredag 23 november 2012

Hela Sverige Bakar

Baktokig som man är så har jag ju självklart följ hela Sverige bakar som har gått på sjuan under hösten, och jag tror att alla ni andra som gillar att baka också har sett det :) Igår var det då finalen och dom gjorde bröllopstårtor, kan inte ha varit lätt att göra det i sommarvärmen och på sex timmar :) sen kan jag ju inte tycka dekorationerna var jätte snygga, men dom har nog inte hållit på så mycket med dekorering kan jag tänka mig :) men rent allmänt så kan jag ju tycka att det var lite dålig standard på programmet! Hade ingen aning om vilka domarna var så skulle ha varit roligare om det hade varit lite mer kända domare som är aktuella nu. Typ kanske Roy Fares och någon av dom som driver de större kända bloggarna :) såg på deras Facebook sida att det skulle bli en säsong till av programmet så jag hoppas att det blir lite mer modernare stil på det :) skulle va roligt på ett sätt att söka men har ju inte riktigt tid med det :) Men för er som är sugna på att va med är det ju bara ta tillfället i akt och söka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar